Наступна конференція

Шановні науковці, молоді вчені, аспіранти, здобувачі, студенти!

Оголошується проведення 10 березня 2017 року Міжнародної наукової інтернет-конференції на тему “Інновації в садівництві” 

 Програмою конференції передбачено роботу наступних секцій:

  1. Селекція, сортовивчення та сортознавство
  2. Розсадництво
  3. Агротехніка, агрохімія, зрошення, захист рослин
  4. Органічне садівництво
  5. Післязбиральна доробка, зберігання та переробка
  6. Біотехнологія
  7. Фізіологія, вірусологія
  8. Екологія
  9. Економіка, маркетинг, логістика
  10. Методика досліджень

Мови конференції: українська, англійська, російська.

Форма участі у конференції: заочна.

До друку приймаються тексти доповідей обсягом 2-6 сторінок. Матеріали для участі в конференції приймаються лише електронною поштою на адресу plodivnytstvo@udau.edu.ua.

Перелік матеріалів для надсилання:

  1. Файл тексту доповіді (вимоги до оформлення, приклад і шаблон файла – на сторінці Вимоги до оформлення).
  2. Електронну копію документу про оплату організаційного внеску (лише у випадку оплати через банк, можливі варіанти оплати – на сторінці Варіанти оплати).
  3. Заявку на участь в конференції з детальними відомостями про автора (авторів) доповіді (файл-шаблон заявки є на сторінці Вимоги до оформлення). Файл заявки можна не готувати у випадку вибору автором процедури On-line реєстрації учасника конференції (вибір за бажанням автора).
Термін надсилання матеріалів – до 10 березня 2017 року (включно).
 
За участь у конференції автори сплачують організаційний внесок, який покриває витрати на виготовлення паперового збірника матеріалів конференції та його розсилку. Розмір організаційного внеску залежить від кількості сторінок тексту доповідей, кількості друкованих примірників збірника, а також способи надсилання (деталі – на сторінці Вартість участі в конференції). Про можливі варіанти оплати організаційного внеску можна дізнатися на сторінці Варіанти оплати.
 
Увага! На одну наукову працю (незалежно від кількості співавторів) надсилається один примірник збірника. Про необхідність виготовлення і надсилання додаткових примірників (з додатковою оплатою) просимо повідомляти завчасно (при on-line реєстрації або в заявці учасника конференції). “Стандартний” спосіб надсилання збірників – Укрпошта, звичайні листи (доставка здійснюється у поштову скриньку одержувача).
Надсилання збірників матеріалів інтернет-конференції, яка відбулася, здійснюватиметься впродовж, як правило, одного тижня після дати її проведення.
 
За Вашим бажанням, щоб отримувати інформаційні повідомлення про наші наступні конференції, скористайтеся формою підписки на сторінці Підписка на розсилку.
 

З повагою, Оргкомітет МНІК “Конференція On-Line”.